Ogilvy a reklámról

park kiadó  | 2006  | papír / puha kötés  |  221 oldal

Libri Antikvárium
David Ogilvy, "az amerikai reklámipar mágusa" (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója elárulja nekünk: : hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, : hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, : hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, : a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem, : hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást" Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 900 Ft

A termék megvásárlásával

490 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó park kiadó
Kiadás éve2006
Oldalak száma:221
Súly699 gr
ISBN2399957251626
ÁrukódSL#2111709227
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 900 Ft

A termék megvásárlásával

490 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Iklódi Dóra: Szénhidrátdiéta a gyakorlatbanIklódi Dóra: Szénhidrátdiéta a gyakorlatban