Marketingháború 14 (profit könyvek)

bagolyvár könyvkiadó  | papír / puha kötés  |  157 oldal

Libri Antikvárium
A Marketingháború arról szól, hogyan alkalmazhatók a hadviselésben ismert taktikák és stratégiák a piaci versenyben. Amint a valóságos háborúkban, a marketing-hadviselésnek is több módja van. A szerzők négyet emelnek ki. Egy vállalat vezetésének az elso és legfontosabb döntése, hogy a négy hadviselési stratégia közül melyiket választja. * A védekező háború a piacvezetők esetében ajánlott. * A támadó háború az erős másodiknak és harmadiknak való. * Az oldaltámadást a ,,futottak még" cégeknek kell alkalmazniuk. * A gerillaháború a kis cégek számára előnyös. A Marketingháború iskolát teremtő könyv. Tanácsai egyaránt szólnak marketing szakemberekhez, vállalkozókhoz, politikusokhoz és mindazokhoz, akik versenyhelyzetekben nyerni akarnak.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 990 Ft

A termék megvásárlásával

499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Oldalak száma:157
Súly300 gr
ISBN2399958704756
ÁrukódSL#2111944740
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 990 Ft

A termék megvásárlásával

499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Berg Judit: Három kis dínó a világ körülBerg Judit: Három kis dínó a világ körül