Gerillamarketing - Az üzleti siker kézikönyve

haszon lapkiadó kft.  | 2005  | papír / puha kötés  |  220 oldal

Libri Antikvárium
Feltétlenül létre kell hoznia saját marketingtervét ahhoz, hogy sikeres legyen a marketing világában. De miként fogjon hozzá a munkához? Kutasson, ássa bele magát a legapróbb részletekbe, és töprengjen sokat. Gondoljon arra: a siker és a kudarc közti különbség sokszor kizárólag a marketingtervezésen múlik. Van egy szó, amit mostantól érdemes használnia és jól megértenie, s ez a szó a pozicionálás. A pozicionálás lényege annak a piaci szegmensnek a pontos meghatározása, amelyet a vállalat kínálatával meg akar célozni. Például egy légitársaság akkor kezdte a tevékenységét, amikor a repülés mély válságban volt. Alapos marketingtervének köszönhetően az új légitársaság meghökkentő gyorsasággal indult növekedésnek. Piaci pozicionálásával azt sugallta önmagáról, hogy olyan új, sűrű járatszámú repülőtársaságként száll versenybe, amely elhagyta működéséből a felesleges sallangokat.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 500 Ft

A termék megvásárlásával

350 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó haszon lapkiadó kft.
Kiadás éve2005
Oldalak száma:220
Súly300 gr
ISBN2399972247321
ÁrukódSL#2111106782
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 500 Ft

A termék megvásárlásával

350 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya