FMCG Marketing

aula kiadó  | 2009  | papír / puha kötés  |  715 oldal

Libri Antikvárium
"A könyv, Philip Kotler hagyományos marketing tananyagának szerkezetét követi. Szemlélete gyakorlati, pragmatikus, FMCG - /Fast Moving Consumer Goods, /gyorsan forgó fogyasztási cikk - központú. A megértés érdekében esetenként különféle ágazati, illetve menedzseriskolai példákkal éltünk. A tartalom hangsúlyos pontjait anekdoták, klasszikussá vált történetek, idézetek, összefoglaló táblázatok, ábrák emelik ki. A felhasznált szakirodalmi források az egyes fejezetek végére kerültek. A könyv végén fogalomtár található, mely az egyes definíciók tartalmi keretrendszerbe történő elhelyezését segíti. A könyv 20 fejezetből áll, melyek bemutatják a gyorsan forgó fogyasztási cikkek sikeres értékesítéséhez szükséges legfontosabb elméleti módszertant és gyakorlati lépéseket. Könyvünket a marketing ismereteket elsajátítani kívánó egyetemi hallgatók számára ajánljuk, másrészt a szakma iránt elkötelezett iparági szakemberek is felhasználhatják konkrét piaci problémáik megoldása érdekében. ... .... A könyvhöz jó tanulást, és sok sikert kívánunk!" a szerzők
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 990 Ft

A termék megvásárlásával

999 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó aula kiadó
Kiadás éve2009
Oldalak száma:715
Súly800 gr
ISBN2310000282428
ÁrukódSL#2107884589
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 990 Ft

A termék megvásárlásával

999 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa