Serfőző Péter

Branding és a vizuális válasz

nincs megadva  | papír / puha kötés  |  160 oldal

Libri Antikvárium
A brandinget sokféle szempontból lehet értelmezni, többek között marketing, sales vagy üzleti szempontból. Ez a hiánypótló 156 oldalas kötet főleg vizuális fókusszal bontja ki a témát, így a vizuálisan érzékeny, fejlődni vágyó grafikusoknak, marketingeseknek, tanácsadóknak vagy épp arculatterveztetés előtt álló megbízóknak ad lehetőséget a tanulásra, fejlődésre. A könyvben olvasható öt fejezet végigkíséri az olvasót a branding folyamatából kiindulva, a vizuális elemek jelentésein keresztül az arculattervezés folyamatán. A részletes leírás mellett, szinte minden oldal tartalmaz magyarázó illusztrációt és kép. Az utolsó fejezetben pedig a rövid, kiegészítő információk mellett hasznos eszközt és branding segédletet találunk.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 58 000 Ft

A termék megvásárlásával

5 800 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó nincs megadva
Oldalak száma:160
Súly200 gr
ISBN2399955392130
ÁrukódSL#2112602196
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 58 000 Ft

A termék megvásárlásával

5 800 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: SzerintemNáray Tamás: Szerintem