Bormarketing - A magyar borok marketingje

alfadat-press  | 2006  | papír / puha kötés  |  262 oldal

Libri Antikvárium
Az elmúlt évtizedben a magyar bor hírneve, piaci pozicionáltsága sajnálatos módon csökkent, a marketingszemlélet és marketingeszközök hiánya, a nem versenyképes minőség, valamint a nemzetközi piacon előretörő új konkurencia is egyre érezhetőbb lemaradást okoz a magyar szőlő és borágazatnak. Néhány év, s a magyar bornak nemcsak a külpiacon, hanem saját hazájában is meg kell küzdenie a vásárlók kegyeiért. Ez a könyv számos új hazai és külföldi elméleti és gyakorlati ismeretanyag átadásával, a különböző marketing eszközök stratégiai és operatív felhasználásának ismertetésével kívánja a magyar bor bel- és külpiaci marketing tevékenységének erősítését elősegíteni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 490 Ft

A termék megvásárlásával

149 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó alfadat-press
Kiadás éve2006
Oldalak száma:262
Súly340 gr
ISBN0609002895432
ÁrukódSL#2107484992
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 490 Ft

A termék megvásárlásával

149 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power