Az áruvilág kicsi királyai (Gyerekek a reklámok világában)

geopress zrt.  | 2001  | fűzve  |  206 oldal

Libri Antikvárium
sorozat: piac és elemzés Ajánljuk mindenkinek, aki érintett a jövő nemzedék felnevelésében: szülőknek, tanároknak, gyerekek számára készülő termékek és szolgáltatások tervezőinek, előállítóinak, forgalmazóinak. Melissa Müller elemzi a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét, bemutatja a reklámok világát és a gyerekekre gyakorolt hatását. Konkrét tanácsokat ad abban, miként reagáljon a szülő és a nevelő a gyermek növekvő igényeire, és óva int a reklám esetleges túlzott és káros befolyásától. Főleg tévéreklámokkal foglalkozik, de kitér az egyéb reklámhordozók hatására is. Igyekszik bemutatni a mai gyermekek generációját, feltárja a reklámok világát, és azok gyermekekre gyakorolt hatását. Bemutatja a reklámszakma különféle trükkjeit, és szót ejt a reklám jövőjéről.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 200 Ft

A termék megvásárlásával

120 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 10-12 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 10-12 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó geopress zrt.
Kiadás éve2001
Oldalak száma:206
Súly340 gr
ISBN2310003310074
ÁrukódSL#2110126433
Kötésfűzve

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 200 Ft

A termék megvásárlásával

120 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 10-12 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 10-12 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya