A reklámkészítés 22 megkérdőjelezhetetlen törvénye

hat  | 2008  | puhatáblás, ragasztókötött  |  294 oldal

Libri Antikvárium
A reklámkészítés 22 megkérdőjelezhetetlen törvénye és mikor ne tartsuk be őket valószínűleg az évtized legfontosabb reklámszakkönyve, nem csak reklámszakembereknek. A világ vezető reklámgurui egy-egy fejezetben röviden összefoglalják azt, ami a reklámalkotás során számukra évtizedek alatt a legfontosabbá vált. Az egyes fejezetek nem egyszer önálló könyvként is megjelent alkotó-, vagy gondolkodási modelleket mutatnak be (Lovemarks, Disruption, Positioning). Bob Isherwood , a Saatchi & Saatchi Globális kreatív igazgatójának ajánlása szerint A 22 törvény ,,huszonkét könyv egy áráért". Emlékezetes kampányok, nagydíjas alkotások a világ minden tájáról, gazdagon illusztrált, olvasmányos, szórakoztató formában - mindenkinek, akit érdekel a napjaink kultúrájának oly fontos részévé váló reklám és az alkotó folyamat, ami mögötte van.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 990 Ft

A termék megvásárlásával

599 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - foltos
Kiadó hat
Kiadás éve2008
Oldalak száma:294
Súly449 gr
ISBN0489004984583
ÁrukódSL#2107104295
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 990 Ft

A termék megvásárlásával

599 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély