Ries, Al-Trout, Jack

A marketing huszonkét vastörvénye

bagolyvár könyvkiadó  | 1994  | puhatáblás, ragasztókötött  |  119 oldal

Libri Antikvárium
Tartalom Bevezetés 7 Az indulási vezérpozíció törvénye 12 A kategória törvénye 17 A koponya törvénye 20 Az érzetek törvénye 23 A fókuszálás törvénye 28 A kizárólagosság törvénye 34 A létra törvénye 37 A dualitás törvénye 42 Az ellentétek törvénye 46 Az osztódás törvénye 50 A távlat törvénye 55 A lineáris választékbővülés törvénye 60 Az áldozat törvénye 66 A tulajdonságok törvénye 72 A nyíltság törvénye 76 Az egyedülállóság törvénye 80 A megjósolhatatlanság törvénye 84 A siker törvénye 89 A kudarc törvénye 93 A mesterséges szenzációkeltés törvénye 96 A gyorsulás törvénye 101 Az erőforrások törvénye 104 Figyelmeztetés 109 Tárgymutató 111
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 490 Ft

A termék megvásárlásával

449 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Néhány fekete-fehér illusztrációt tartalmaz.
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve1994
Oldalak száma:119
Súly100 gr
ISBN2310013250230
ÁrukódSL#2112624272
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 490 Ft

A termék megvásárlásával

449 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Czernák Eszter: Cserebere az erdőbenCzernák Eszter: Cserebere az erdőben