Al Ries, Jack Trout

A marketing huszonkét vastörvénye

bagolyvár könyvkiadó  | 1994  | puhatáblás, ragasztókötött  |  119 oldal

Libri Antikvárium
"A sikeres marketing elso törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyugözoen egyszeru és lényegre töro. Marketing, a lényegre desztillálva ... Tapasztalt és kezdo szakembereknek, érdeklodo diákoknak egyaránt kötelezo olvasmány." Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke "A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedo könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni." Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója "Célratöro, óriási átütoerovel rendelkezo marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között." Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 9 900 Ft

A termék megvásárlásával

990 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve1994
Oldalak száma:119
Súly200 gr
ISBN2310010684922
ÁrukódSL#2112431888
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 9 900 Ft

A termék megvásárlásával

990 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Czernák Eszter: Cserebere az erdőbenCzernák Eszter: Cserebere az erdőben