A gazdag marketingesek tudástára

pongor publishing  | 2019  | füles, kartonált  |  80 oldal

Libri Antikvárium
Robert T. Kiyosaki, - a Szegény papa gazdag papa c. bestseller szerzője - egyik könyvében azt írta, hogy az egyik nagy különbség a gazdag emberek és a szegény emberek között abban áll, hogy milyen szavakat, milyen kifejezéseket használnak. Bármilyen új dologba kezdünk bele, vagy valami merőben újat tanulunk, nyilvánvaló, hogy a szakmai szókincsünk igencsak szegényes. Nincs ez máshogy a marketing tekintetében sem. Kezdőként természetes, hogy sokan szegényes marketing szókinccsel rendelkeznek. Nem ismernek szakkifejezéseket, így használni, alkalmazni sem tudják ezeket semmilyen módon. Ez a tudástár arra vállalkozik, hogy megmutassa, megtanítsa a marketinggel kapcsolatos legfontosabb kifejezéseket a helyén használni. Legyen az az áremelés pszichológiájától kezdve az upsell ajánlatokon át a legendás élmény nyújtásán keresztül számtalan dologig. A könyv 52, olyan marketinghez köthető taktikai elemet, tippet tartalmaz, ami nem hiányozhat egy vállalkozó eszköztárából sem.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 590 Ft

A termék megvásárlásával

159 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó pongor publishing
Kiadás éve2019
Oldalak száma:80
Súly112 gr
ISBN2399954848829
ÁrukódSL#2110943135
Kötésfüles, kartonált

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 590 Ft

A termék megvásárlásával

159 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem