A Librinél a hosszú távú kapcsolatokban hiszünk, ezért fontos számunkra, hogy megbecsüljük visszatérő vásárlóinkat. A Libri Törzsvásárlói Programjának keretében minden a Törzsvásárlói Programban szereplő termék vásárlásának 10%-át pontok formájában jóváírjuk Törzsvásárlói Kártyáján.

Megnézem a pontjaimat Törzsvásárlói Program szabályzata

A legfontosabb tudnivalók a Libri Törzsvásárlói Programról

A program pontgyűjtésen alapul. Törzsvásárlóinknak a Libri Könyvesboltokban és a libri.hu-n vásárolt, a Törzsvásárlói Programban szereplő termékek után pontok formájában jóváírjuk az ár 10%-át Törzsvásárlói Kártyájukon - vagyis minden 10 Ft vásárlás után 1 pontot.

Egy adott vásárlásért jóváírt pontok a termék átvételét követő munkanaptól használhatók fel. A beváltás során 1 pont egyenértékű 1 Ft-tal. Egy vásárlás során a beváltható pontmennyiség legfeljebb a kosár fizetendő értékének 50%-a lehet.

Hiszünk benne, hogy a könyvek és a színház szeretete együtt jár. Törzsvásárlóink nemcsak könyveinkhez juthatnak hozzá olcsóbban, de az Örkény Színház előadásaira is állandó, 10%-os kedvezményt kapnak.

Mire válthatók be a pontjaim?


A pontok a libri.hu oldalon és a Libri Könyvesboltokban a Libri kínálatában található termékekre válthatók be.

Vásárlási és ajándékutalványok, e-könyvek, antikvár könyvek, valamint adományjegyek vásárlásakor, illetve szállítási díj kifizetéséhez nem használhatók fel.

A 2018. január 1. és 2018. december 31. között gyűjtött pontokat 2018. január 1. és 2019. április 30. között válthatja be.

A részletes feltételekért olvassa el a Libri Törzsvásárlói Program szabályzatát.

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi pontot kapok?
Minden termék vásárlásakor 10 forintonként 1 pontot, kivéve akciós termékek, valamint vásárlási és ajándékutalványok vásárlása esetén.
Meddig érvényesek a pontjaim?
A 2018-ben szerzett pontok 2019. április 30-ig válthatók be.
Meddig érvényes a kártyám?
A folyamatosan használt kártyának nincs lejárati ideje. A 3 évnél régebben pontgyűjtésre és pontbeváltásra sem használt kártyákat 2018-tól minden év április 1-jén inaktiváljuk. Új virtuális kártyát weboldalunkon, plasztikkártyát boltjainkban lehet igényelni helyettük.
Hol tudom ellenőrizni az egyenlegemet?
Miután belépett, kattintson a nevére, majd a lenyíló menüből a "Törzsvásárlói kártyám" menüpontra! Az alábbi linkre kattintva szintén ellenőrizheti egyenlegét: https://www.libri.hu/adataim/tv_kartya/
Mire válthatok be pontokat?
Szállítási díj fizetésén kívül bármilyen bolti vagy online vásárlás vagy megrendelés kifizetéséhez, a fizetendő összeg 50%-áig (kivéve e-könyvek, antikvár könyvek és adományjegyek vásárlása esetén).
Van-e olyan termék, amire nem kapok pontot?
Pont jóváírható minden termék vásárlása után, kivéve az ajándékkártyákat, a kuponos vagy más (pl. 2+1, 1+1, fix áras) akcióban vásárolt, illetve a műszaki és játék típusú, illetve a Libri Kiadói Csoport oldalán kosárba tett termékeket.
Van-e olyan kizáró kategória, amire nem tudom a pontjaimat beváltani?
A pontok beválthatóak a Libri kínálatában található termékekre, kivéve a vásárlási és ajándékutalványokat, antikvár és e-könyveket, valamint az adományjegyeket és a Libri Kiadói Csoport oldalán kosárba tett termékeket.
Mi a pontszámítás szabálya gyűjtésnél és beváltásnál?
A Programban való részvétel nem jár hátránnyal, a pontok beváltása önkéntes. A libri.hu oldalon a könyvekre vonatkozó 5% online alapkedvezmény olyan kivétel, amely után pontjóváírás történik. A vásárlás során beváltható minimum pontérték 5 pont termékenként (pl.: a kosárban 3 db termék esetén a minimum beváltható pontok száma 15). A beváltás során 1 pont egyenértékű 1 Ft-tal.
A vásárlásom után mikortól tudom felhasználni a pontokat?
Az adott vásárlással megszerezhető pontok jóváírása bolti vásárlás esetén azonnal, a libri.hu oldalon történő megrendelés esetén a szállítónak történő átadást követő napon történik.
Ha visszahozom a terméket, akkor ez a pontegyenlegem hogyan befolyásolja?
A sikertelen, azaz nem teljesült megrendelésekért – amely lehet a Libri részéről bármilyen okból át nem adott, vagy a Kártyabirtokos által megrendelt, de át nem vett termék – pont nem írható jóvá. Ha a Kártyabirtokos a futárszolgálattól vagy az átvételi ponton nem veszi át a megrendelt terméket, megrendelése (vásárlása) jóváírásra került pontjaival együtt törlésre kerül.

Teljesült megrendelést követően a Libritől átvett, de a Kártyabirtokos által az átvételt követően a termék (több megrendelt termék esetén a megrendeltekből egyes termékek) visszaküldése esetén (pl. elállás) általános szabály, hogy a visszaküldött termék után korábban jóváírt pontok levonásra kerülnek. 1+1 vagy 2+1 akció esetén a visszatérítés részarányosan történik. Ha azonban a megrendelt termék(ek)et a Kártyabirtokos reklamáció miatt, de nem elállási szándékkal küldi vissza a Librinek, úgy a Libri ügyfélszolgálata a reklamáció ügyfélszolgálati felülvizsgálatát követően, egyedi elbírálás keretében jogosult mérlegelni, hogy az adott vásárlásáért jóváír-e pontot. Bolti vásárlást követő elállás esetén a terméket kizárólag abba az üzletbe lehet visszavinni, ahol a vásárlás történt, a vásárlást igazoló blokk bemutatása ilyen esetekben mindenképp szükséges.
Mi a virtuális kártya?
A Program igénybevehetőségének eszköze a Törzsvásárlói Kártya (továbbiakban: kártya), amelynek megjelenése lehet plasztik, valamint virtuális, azaz kizárólag képi formátumban létező egyedi vonalkód. Az Ön által megadott e-mail-címre elküldjük a Törzsvásárlói Kártyájához tartozó vonalkódot, melyet okoseszközén bemutatva virtuális kártyaként használhat - egyaránt érvényes pontgyűjtésre és pontbeváltásra. A virtuális kártya előnye, hogy bármikor Önnél lehet, hiszen okostelefonja képernyőjén bemutatva országszerte bármelyik Libri könyvesboltban igénybe veheti törzsvásárlói kedvezményeinket.