Díjazzuk vásárlóink hűségét! A Librinél a hosszú távú kapcsolatokban hiszünk, ezért fontos számunkra, hogy díjazzuk vásárlóink hűségét. Megújuló Törzsvásárlói Programunkban nemcsak pontokat, hanem új olvasmányélményeket is gyűjthet, hiszen mostantól vásárlásának 10%-át pontok formájában visszakapja Libri Törzsvásárlói Kártyájára.

Megnézem a pontjaimat Kérjük, jelentkezzen be, hogy láthassa pontjait. Kártyaigénylés

Legfontosabb tudnivalók a Törzsvásárlói Pontokról

  • A program pontgyűjtésen alapul.

  • Törzsvásárlóként a Libri Könyvesboltokban és a libri.hu-n történő vásárlás után 10%-ot pontok formájában visszaadunk Törzsvásárlói Kártyájára, azaz minden 10 Ft vásárlás után 1 pontot írunk jóvá.

  • Az összegyűjtött pontok következő munkanapon történő vásárlás során felhasználhatók.

  • A pontok nyilvántartási időszaka az adott naptári év.

  • A beváltás során 1 pont egyenértékű 1 Ft-tal.

  • A pontok beválthatók a Libri kínálatában található termékekre, valamint szállítási díj megfizetésére a libri.hu oldalon, a Libri bolthálózat üzleteiben, kivéve vásárlási utalvány/ajándékutalvány, e-könyvek, antikvár könyvek, valamint
    adományjegy vásárlásakor.

  • Az adott vásárlás során beváltható pontmennyiség maximum a kosár fizetendő értékének 50%-a lehet.

  • A 2017. 01. 01. és 2017. 12. 31. gyűjtött pontok 2017. 01. 15. – 2018. 03. 31. között válthatóak be.

  • Törzsvásárlói Program szabályzata

    Kérjük, hogy a részletes feltételekért olvassa el a szabályzatot.

     

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi pontot kapok?

10 forintonként 1 pontot, kivéve akciós termékek és vásárlásutalványok/ajándékutalvány vásárlása esetén.

Meddig érvényesek a pontjaim?

A 2017-ben szerzett pontok 2018. 03. 31-ig válthatóak be.

Hol tudom ellenőrizni az egyenlegemet?

Törzsvásárlói Kártyájához tartozó egyenlegét az alábbi linken tudja ellenőrizni: /adataim/tv_kartya/

Mire válthatok be pontokat?

Bármilyen bolti vagy online megrendelés kifizetésére, a fizetendő összeg 50%-áig.

Van-e olyan termék, amire nem kapok pontot?

Pont jóváírható minden termék vásárlása után, kivéve az ajándékkártyákat, a kuponos vagy más (pl. 2+1, 1+1, fix áras) akcióban vásárolt, illetve a műszaki- és játék típusú, illetve a Libri Kiadói Csoport oldalán kosárba tett termékeket.

Van-e olyan kizáró kategória, amire nem tudom a pontjaimat beváltani?

A pontok beválthatóak a Libri kínálatában található termékekre, kivéve a vásárlási utalvány/ajándékutalványokat, antikvár és e-könyveket valamint az adományjegyet és a Libri Kiadói Csoport oldalán kosárba tett termékeket.

Mi a pontszámítás szabálya gyűjtésnél és beváltásnál?

A Programban való részvétel nem jár hátránnyal, a pontok beváltása önkéntes. A libri.hu oldalon a könyvekre vonatkozó 5% online alapkedvezmény olyan kivétel, mely után pontjóváírás történik. A vásárlás során beváltható minimum pontérték 5 pont termékenként (pl.: kosárban 3 db termék esetén a minimum beváltható pont: 15). A beváltás során 1 pont egyenértékű 1 Ft-tal.

A vásárlásom után mikortól tudom felhasználni a pontokat?

Az adott vásárlással megszerezhető pontok jóváírása bolti vásárlás esetén azonnal, a libri.hu oldalon történő megrendelés esetén a szállítónak történő átadást követő napon történik.

Ha visszahozom a terméket, akkor ez a pontegyenlegem hogyan befolyásolja?

A sikertelen, azaz nem teljesült megrendelésekért – amely okától függetlenül lehet a Libri részéről át nem adott, vagy a Kártyabirtokos által megrendelt, de át nem vett termék – pont jóvá nem írható. Ha a Kártyabirtokos a futárszolgálattól vagy átvételi ponton nem veszi át a megrendelt terméket, megrendelése (vásárlása) törlésre kerül, jóváírásra került pontjaival együtt.

Teljesült megrendelést követően a Libritől átvett, de a Kártyabirtokos által az átvételt követően a termék (több megrendelt termék esetén a megrendeltekből egyes termékek) visszaküldése esetén (így pl. elállás) általános szabály, hogy a visszaküldött termék után korábban jóváírt pont levonásra kerül. 1+1, vagy 2+1 akció esetén a visszatérítés részarányosan történik. Ha azonban a megrendelt termék(ek)et a Kártyabirtokos reklamáció miatt, de nem elállási szándékkal küldi vissza a Librinek, úgy a Libri ügyfélszolgálata a reklamáció ügyfélszolgálati felülvizsgálatát követően, egyedi elbírálás keretében jogosult mérlegelni, hogy az adott vásárlásáért jóváír-e pontot. Bolti vásárlást követő elállás esetén a terméket kizárólag abba az üzletbe lehet visszavinni, ahol a vásárlás történt, a vásárlást igazoló blokk bemutatása mindenképp szükséges.

Mi a virtuális kártya?

A Program igénybevehetőségének eszköze a Törzsvásárlói Kártya (továbbiakban: kártya), amelynek megjelenése lehet plasztik, valamint virtuális, azaz képi formátumban létező egyedi vonalkód. Az Ön által megadott e-mail-címre elküldjük a Törzsvásárlói Kártyájához tartozó vonalkódot, melyet okoseszközén bemutatva virtuális kártyaként használhat: egyaránt érvényes pontgyűjtésre és pontbeváltásra is virtuális kártya előnye, hogy bármikor Önnél lehet, hiszen okostelefonja képernyőjén bemutatva országszerte bármelyik Libri könyvesboltban igénybe veheti a törzsvásárlói kedvezményeket.