Könyvek
Kategóriák
E-könyvek
Kategóriák
Antikvár
Kategóriák
Akciók
Aktuális akcióink- Összes akció
- Könyvillatú szeptember akció
- Iskolakezdés könnyedén akció
- Duplázzon a jóból! - A második most ingyen van 1+1
- Színezzük ki az őszt könyvekkel! akció
- Társadalomtudományi olvasmányok akció
- Az alfa generáció könyvespolca akció
- Több könyv, több elmélyülés 1+1 akció
- Komoly mondandó, súlytalan formátum e-könyv akció
- Előrendelhető
Kategóriák
Sikerlista
Kategóriák
Újdonságok
Kategóriák
- Belépés/regisztráció
Felhasználó
Törzsvásárlói pontegyenleg:
Törzsvásárló kártyám
Kedvezmény mértéke:
Törzsvásárló kártyám
Legyen ön is Libri
Törzsvásárlói kártya igénylés vagy meglévő kártya fiókhoz rögzítése
Törzsvásárló!
- Kilépés
- Könyvek
Kategóriák
- E-könyvek
Kategóriák
- Hangoskönyvek
Kategóriák
- Antikvár
Kategóriák
- Zene, film, ajándék
- AkciókAktuális akcióink
- Könyvillatú szeptember akció
- Iskolakezdés könnyedén akció
- Duplázzon a jóból! - A második most ingyen van 1+1
- Színezzük ki az őszt könyvekkel! akció
- Társadalomtudományi olvasmányok akció
- Az alfa generáció könyvespolca akció
- Több könyv, több elmélyülés 1+1 akció
- Komoly mondandó, súlytalan formátum e-könyv akció
- Előrendelhető
Kategóriák
- Sikerlista
Kategóriák szerint
- Újdonságok
Kategóriák
- Információk
Beregi Tamás hiánypótló vállalkozásba kezdett. Magyarországon még soha senki nem szerkesztett ilyen nagyszabású, a videojátékokat bemutató, kiadványt. A Pixelhős egy méltó legendagyűjteménye a számítógépes játékoknak. Egészen a kezdetektől az 1950-es mainframe gépeken futó kezdetleges játékoktól, a 80-as éveken át, a 90-es és a 2000-es évekig minden a szakma és játékosok számára fontosabb alkotást ismerhetünk meg vagy eleveníthetünk fel. A könyvben többek között olvashatunk az első számítógépes játék elkészítésének megdöbbentő körülményeiről, a Commodore-sikersztoriról, a számítógépes játékok csodálatos aranykorszakáról, a nagy játékválságról, a LucasArts felejthetetlen kalandjátékairól, a művészi Another World-ről, az ellipszisgrafikájú különc Ecstaticáról, és nem utolsó sorban a nőcsábász Larry-ről. Ma már csak a számítógépes játékok nagy öregjei tudják, hogy a nyolcvanas években Magyarországon magas színvonalú játékfejlesztés folyt -- a világhíres Last Ninját kiváló magyar programozók készítették! A könyvben külön fejezetben olvashatunk a program kalandos fejlesztéséről, továbbá arról, miért merült a feledés homályába a Last Ninja fejlesztő csapata Egy rendkívül változatos és kreatív világ bontakozik ki az olvasó szemei előtt a könyv olvasása közben: a számítógépes játékok között nemcsak egyszerű reflexkarbantartó vagy feszültség levezető alkotásokat találhatunk, hanem valódi művészi darabokat, amelyek ismerete nélkül a kortárs vizualitáson alapuló digitális kultúrát, végső soron a minket körülvevő világot sem értjük meg. Éppen ezért, nemcsak játék őrülteknek ajánljuk ezt a tartalmas és DVD-melléklettel ellátott igényes kiadványt.