Beregi Tamás
3.1 | helikon kiadó | 2021
Bertram, a kallódó, kiábrándult fiatalember élete új értelmet nyer, amikor befogadja Lulut, a...
Szállítási idő:
1-3 munkanap
379 pontot ér
Beregi Tamás
Egyszer egy kutya
0 | 2021
Bertram, a kallódó, kiábrándult fiatalember élete új értelmet nyer, amikor befogadja Lulut, a felemá
Azonnal letölthető
259 pontot ér
0 | l' harmattan kft. | 2016
A huszadik század előestéjén játszódó regény főhőse Jonathan, egy bohém londoni művész, aki...
Szállítási idő:
2-4 munkanap
266 pontot ér
0 | l' harmattan kft. | 2019
Kartonált kivitelben újra megjelent! - Második, javított kiadás A huszadik század előestéjén...
Igényelhető
5 | l' harmattan kft. | 2016
A huszadik század előestéjén játszódó regény főhőse Jonathan, egy bohém londoni művész, aki...
Igényelhető






Beregi Tamás hiánypótló vállalkozásba kezdett. Magyarországon még soha senki nem szerkesztett ilyen nagyszabású, a videojátékokat bemutató, kiadványt. A Pixelhős egy méltó legendagyűjteménye a számítógépes játékoknak. Egészen a kezdetektől az 1950-es mainframe gépeken futó kezdetleges játékoktól, a 80-as éveken át, a 90-es és a 2000-es évekig minden a szakma és játékosok számára fontosabb alkotást ismerhetünk meg vagy eleveníthetünk fel. A könyvben többek között olvashatunk az első számítógépes játék elkészítésének megdöbbentő körülményeiről, a Commodore-sikersztoriról, a számítógépes játékok csodálatos aranykorszakáról, a nagy játékválságról, a LucasArts felejthetetlen kalandjátékairól, a művészi Another World-ről, az ellipszisgrafikájú különc Ecstaticáról, és nem utolsó sorban a nőcsábász Larry-ről. Ma már csak a számítógépes játékok nagy öregjei tudják, hogy a nyolcvanas években Magyarországon magas színvonalú játékfejlesztés folyt -- a világhíres Last Ninját kiváló magyar programozók készítették! A könyvben külön fejezetben olvashatunk a program kalandos fejlesztéséről, továbbá arról, miért merült a feledés homályába a Last Ninja fejlesztő csapata Egy rendkívül változatos és kreatív világ bontakozik ki az olvasó szemei előtt a könyv olvasása közben: a számítógépes játékok között nemcsak egyszerű reflexkarbantartó vagy feszültség levezető alkotásokat találhatunk, hanem valódi művészi darabokat, amelyek ismerete nélkül a kortárs vizualitáson alapuló digitális kultúrát, végső soron a minket körülvevő világot sem értjük meg. Éppen ezért, nemcsak játék őrülteknek ajánljuk ezt a tartalmas és DVD-melléklettel ellátott igényes kiadványt.