Termékmenedzsment

typotex elektronikus kiadó kft.  | 2014  | MAGYAR nyelvű

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen már évek óta sikerrel futó Termékmenedzsment című tárgyhoz készült tankönyvet tartja kezében az Olvasó. Azonban a szerzők reményei szerint nem csak a hallgatók, hanem gyakorló termékmenedzsment szakemberek is haszonnal tudják majd forgatni e művet, melynek célja, hogy áttekintést adjon a terméktervezéshez és a sikeres piaci bevezetéshez kapcsolódó termékmenedzsment feladatokról. Ismerteti az innovációmenedzsment, szellemi tulajdonvédelem, fogyasztóvédelem, dizájn és fenntarthatóság szerepét a termékmenedzsment folyamatában, mindvégig szem előtt tartva a felhasználó-központú tervezést és piaci magatartást. Ajánljuk tehát ezt a könyvet mindazoknak, akik munkájuk során új termékek tervezésével és fejlesztésével vagy innovációmenedzsmenttel foglalkoznak és a sikeres piaci bevezetést segítő tényezőkről szeretnének többet megtudni.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Online ár: 3 190 Ft

A termék megvásárlásával

319 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Kiadó typotex elektronikus kiadó kft.
Kiadás éve2014
NyelvMAGYAR
Formátum PDF
ISBN9789632797403
Árukód2485260 / 8107955

Elérhető még:

Könyv

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Online ár: 3 190 Ft

A termék megvásárlásával

319 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Az ízek varázsaAz ízek varázsa