Rekettye Gábor  |  Malota Erzsébet  |  Tóth Tamás

Nemzetközi marketing ÚJ

akadémiai kiadó zrt.  | 2015  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  468 oldal

Örömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit érdekel a marketing és annak nemzetközi vetülete. Nekem, aki japán vagyok, de Budapesten élek és dolgozom, természetes, hogy ismerjem a nemzetközi környezetet, a kultúrák, az üzleti-, és marketingszokások közötti különbségeket. Ezt a nemzetközi affinitást azonban nem is olyan könnyű megszerezni. A szerzők könyve sokat segíthet az olvasónak abban, hogy részletes és friss képet kapjon a nemzetközi gazdaságban végbemenő folyamatokról, valamint az azokhoz való marketingalkalmazkodás feltételeiről és eszközeiről. Rekettye Gábor öt évet élt és dolgozott Japánban, éppen ezért otthonosan mozog az ázsiai, távol-keleti környezetben is. Ez, valamint az ő és szerzőtársainak kutatói, szerzői múltja garancia arra, hogy az olvasók értékes könyvet vehessenek kezükbe.

Morita Tsuneo
a Tateyama R || D Europe Ltd. vezérigazgatója,
volt egyetemi tanár, Hosei Egyetem, Tokió
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 940 Ft

A termék megvásárlásával

494 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2015
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:468
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly770 gr
ISBN9789630596237
Árukód2639178 / 1149912

Vásárlói értékelések, vélemények

(1 vélemény)

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 940 Ft

A termék megvásárlásával

494 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!