Az a szabály, hogy nincs szabály - A Netflix és a megújulás kultúrája
barecz&conrad books | 2020 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS | 350 oldal

Reed Hastings társalapító nem foglalkozott a megszokásokkal, és mert az árral szemben úszni. Cége vállalati kultúráját a szabadságra és a felelősségvállalásra építette. Hastings elvei egyszerűek voltak: az emberek fontosabbak, mint a folyamatok, az innováció előrébb való, mint a hatékonyság. A munkatársakat nem kontrollálni akarta, inkább maga mellé állította őket azzal, hogy minél több mindent megosztott velük.
A Netflixnél dolgozók nem akarnak a főnökeik kedvében járni, de ha arról van szó, őszinte visszajelzést adnak nekik. Ez a megközelítés a kezdetekben kockázatosnak tűnt, és senki nem tudhatta, hogy valóban eredményre vezet-e. De a sikerek hamar jöttek, és a Netflix a világ egyik legismertebb és legvonzóbb márkájává vált.
Hastings és szerzőtársa, Erin Meyer feltárják a Netflix vállalati kultúrájának minden részét, és bemutatják, hogyan tette lehetővé az az a szabály, hogy nincs szabály hozzáállás, hogy a világ élvonalába kerüljenek pár év alatt.
A termék megvásárlásával
304 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
Állapot: | Jó |
---|---|
Méret: | 15 x 23 cm |
Kiadó | barecz&conrad books |
Kiadás éve | 2020 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 350 |
Borító | PUHATÁBLÁS |
Fordító | Siklós Márta |
ISBN | 9786158168014 |
Árukód | 6335034 / 5334206 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
304 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes