Kreatív tervezés a reklámban
budapesti közgazdaságtudományi egye | 1999 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS | 168 oldal
A második rész ismerteti, hogy melyek a "vizuális nyelv" elemei, azaz hogyan beszélünk képekben, melyek ennek a kommunikációs formának a sajátosságai, milyen törvényszerűségek alapján és hogyan módosulnak ezek az egyes reklámeszközök esetében.
A harmadik rész arra világít rá, hogy a szónak, a beszédnek és az írás művészetének milyen jelentősége van a gazdasági meggyőzés terén. A mondatfűzés, a kifejező szavak ereje hogyan hat a médiában. Hogyan sajátíthatók el tehát azok a technikák, amivel megtaláljuk a pontos választ a kommunikáció alapkérdéseire. "Kinek, mikor, mit, mivel és hogyan mondjuk?"
A negyedik rész arra ad útmutatást, hogyan adjuk el ötleteinket, hogyan mutassuk be a "kreatív terméket" a megrendelőnek, milyen ismeretek és technikák szükségesek ahhoz, hogy sikeres és eredményes legyen egy prezentáció.
A termék megvásárlásával
90 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
| Állapot: | Jó |
|---|---|
| Méret: | 17 x 23 cm |
| Kiadó | budapesti közgazdaságtudományi egye |
| Kiadás éve | 1999 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 168 |
| Borító | PUHATÁBLÁS |
| ISBN | 963049065x |
| Árukód | 6339140 / 5338312 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
90 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes








































