Kun Attila

A multinacionális vállalatok szociális felelőssége

ad librum kiadó  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  312 oldal

"CSR - ugyanaz a fogalom sorsa, mint a demokrácia vagy a civilizáció kifejezéseké? Minél többet használjuk, annál kevesebbet tudunk róla, egyben annál többféle értelmezése létezik. Mi a CSR? A vállalatok jótékonykodása, mely valódi arcukat fedi el? Avagy a közjóért elkötelezett felelős vállalatvezetés? Aki ezt a könyvet elolvassa már nem ugyanúgy fog gondolkodni a világról, mint korábban." (Ligeti György, CSR szakértő, Kurt Lewin Alapítvány). Hiányzott idehaza egy ilyen könyv, amely a CSR elterjedésének több tudományban, munkajogban, szociológiában, szociálpolitikában, politikatudományban felhalmozott nemzetközi tapasztalatait összegzi. A 2008-ban megindult pénzügyi, gazdasági válsággal való küzdelmek közepette különösen izgalmas a gazdálkodók társadalmi felelősségéről és az ezt erősíteni hivatott közpolitikákról folyó tudományos, ideológiai, közpolitikai vitákba belelátni.
(Simonyi Ágnes, szociológus, c. egyetemi tanár, Szociálpolitikai és Munkaügyi Intézet - Főigazgató)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Eredeti ár: 4 500 Ft
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 275 Ft

A termék megvásárlásával

427 pontot szerezhet


Utolsó darabok


Személyes átvétel 1-3 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 1-3 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó ad librum kiadó
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:312
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly550 gr
ISBN9789639888869
Árukód2400177 / 1114713

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Eredeti ár: 4 500 Ft
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 275 Ft

A termék megvásárlásával

427 pontot szerezhet


Utolsó darabok


Személyes átvétel 1-3 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 1-3 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat