Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
SEGÉDKÖNYVEK A NYELVÉSZET TANULMÁNYOZÁSÁHOZ
tinta könyvkiadó kft | 2023 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 254 oldal
- Hogyan jönnek létre a márkanevek?
- Milyen eszközökkel alkothatunk jó márkaneveket?
- Mitől lesz egy márkanév jobb vagy rosszabb?
- Hogyan ejtjük és írjuk helyesen - illetve helytelenül - a márkaneveket?
- Hogyan függ össze a szlogen és a márkanév?
- Vannak specifikus jellemzőik az egyes ágazatokban használt márkaneveknek?
- Mi jellemzi a márkaneveket az egyes országokban?
Ezekre és hasonló kérdésekre keresi a választ jelen kötet, amely a márkaneveket interdiszciplinárisan vizsgálja: egyrészt a marketingszakember, másrészt a nyelvész szemszögéből; rámutatva azokra a kapcsolódási pontokra, amelyek a két diszciplína részben eltérő látásmódját összekötik egymással.
A márkanevek ugyanis mind a marketingtudomány, mind a nyelvtudomány érdeklődésére számot tarthatnak. Ebből következik, hogy a márkák nevei vizsgálhatóak a marketing, illetve a nyelvtudomány eszköztárával: míg előbbi esetében azok hatékonysága fontos, utóbbi esetében a nyelvi rendszerbe való illeszkedés a releváns.
A kötet 16 szerző 15 tanulmányát tartalmazza. A szerzők Magyarországon és külföldön oktató egyetemi tanárok és kutatók, akik a márkák neveivel egyrészt elméletben, kutatásaik során, másrészt gyakorlatban, munkájuk során foglalkoznak.
A termék megvásárlásával
521 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | tinta könyvkiadó kft |
---|---|
Kiadás éve | 2023 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 254 |
Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
Súly | 426 gr |
Sorozat | SEGÉDKÖNYVEK A NYELVÉSZET TANULMÁNYOZÁSÁHOZ |
Illusztráció | TÁBLÁZAT, DIAGRAMM, ÁBRÁK |
ISBN | 9789634093770 |
Árukód | 2769742 / 1215646 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
521 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes