Kopcsay László

A marketingcsatorna menedzselése

MARKETING SOROZAT

akadémiai kiadó zrt.  | 2014  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  264 oldal

Hogyan jut el a termék a fogyasztókhoz? S hogyan kellene eljutnia? Valóság és álom az értékesítési csatornák menedzseléséről. Ez Kopcsay László könyve. Olyan gyakorlatorientált leírás és elemzés a marketingcsatornákról, amely végig szilárd elméleti alapokon nyugszik. Kiváló, a mindennapi gyakorlatból származó példákkal mutatja be az értékesítési lánc szereplőinek sajátosságait, feladatait, és lehetővé teszi a marketing és a logisztika kapcsolódási és eltérési pontjainak megértését és megismerését. A magyar szakirodalomban elsőként, alapos és összefoglaló bemutatását adja a különböző termékcsoportokra jellemző értékesítési csatornáknak, nem feledkezve el a legújabb tendenciákról sem. Őszinte szívvel ajánlom a könyvet a felsőoktatás hallgatói és tanárai, illetve a kereskedelem dolgozói, menedzserei számára azzal, hogy elolvasása után sokkal jobban megérthetik az értékesítési folyamat miértjeit. Prof. Dr. Józsa László Széchenyi István Egyetem (Győr), Selye János Egyetem (Révkomárom)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 607 Ft

A termék megvásárlásával

460 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2014
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:264
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly402 gr
Sorozat MARKETING SOROZAT
IllusztrációÁBRÁKKAL, KÉPEKKEL
ISBN9789630594387
Árukód2466023 / 1095217

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 607 Ft

A termék megvásárlásával

460 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!