Komáromi Nándor

Marketinglogisztika

MARKETING SZAKKÖNYVTÁR

akadémiai kiadó zrt.  | 2006  | MAGYAR nyelvű  | KARTONÁLT  |  230 oldal

"Az elmúlt években sok könyv jelent meg a marketingről, illetve annak különböző részterületeiről, és bővül a logisztikával foglalkozó szakirodalmi kínálat is. A magyar nyelven eddig hozzáférhető alkotások többségének közös jellemzője, hogy a két tudományterület kapcsolódási pontjaira nem mutattak rá. Ez a könyv a maga összetettségében mutatja be a marketing és a logisztika kapcsolatát, ahogyan a két megközelítési mód képes lehet egymást szinergikusan erősítve hozzájárulni a gazdálkodó szervezetek céljainak eléréséhez. Hiánypótló, forrásértékű mű jött létre, mely széles körű szakmai érdeklődésre tarthat számot a témakör kutatói, oktatói, mind az ilyen szakterületen tanuló diákok és a gyakorlati szakemberek körében." (Dr. Lakner Zoltán egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 702 Ft

A termék megvásárlásával

470 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2006
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:230
BorítóKARTONÁLT
Súly620 gr
Sorozat MARKETING SZAKKÖNYVTÁR
FormátumB 5 250 X 175
ISBN9789630582919
Árukód2097213 / 1013461

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 702 Ft

A termék megvásárlásával

470 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya