A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad (bővített kiadás)
athenaeum kiadó kft. | 2020 | MAGYAR nyelvű | FÜLES, KARTONÁLT | 320 oldal
A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.
Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.
A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók kezébe.
A termék megvásárlásával
408 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | athenaeum kiadó kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2020 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 320 |
Borító | FÜLES, KARTONÁLT |
Súly | 510 gr |
ISBN | 9789635430444 |
Árukód | 2739516 / 1193243 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
408 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes