Szolgáltatásmarketing és -menedzsment
alinea kiadó | 2014 | MAGYAR nyelvű | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS | 472 oldal
"Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina könyve nagyszerű összefoglalást ad a szolgáltatásmarketing és menedzsment aktuális kérdéseiről, rendszerezi és összefoglalja az internet világában egyre bonyolultabbá váló ismereteket. Segítséget ad ahhoz, hogy azonnal reagálni tudjunk a szervezetünket ért külső hatásokra, és képesek legyünk vevőink magas színvonalú kiszolgálására. A könyv központi gondolata - a minőségi szolgáltatás kialakítása - lehetőséget teremt minden vállalat számára, hogy biztosítsa vevői elégedettségét és hosszú távon nyereségessé tegye vállalkozását. Ajánlom ezt a könyvet minden szolgáltató ágazatban dolgozó szakembernek, akár stratégiai, akár napi munkája során kíván hasznosítható ismeretekhez jutni." - Kollin Gergely, Szállodaigazgató, Novotel Budapest Danube
A termék megvásárlásával
470 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | alinea kiadó |
---|---|
Kiadás éve | 2014 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 472 |
Borító | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS |
Súly | 900 gr |
Illusztráció | ÁBRÁKKAL |
ISBN | 9786155303418 |
Árukód | 2469045 / 1096065 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
470 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes