Törőcsik Mária

Ipari marketing

nemzedékek tudása tankönyvkiadó  | 1996  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  238 oldal

A könyvben az ipari marketing sajátosságai mellett, illetve azok által megjelenítve a marketing szinte minden fontos kérdésköre tárgyalásra kerül, s így a szakkönyvben megtalálhatók a marketing általános érvényű tételei, stratégiai és taktikai döntési területei. Az üzleti életből vett konkrét szituációk elemzésével válik a könyv mind a marketinget művelő, mind a marketinget tanuló szakmai kör számára különösen hasznos, értékes olvasmánnyá.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 539 Ft

A termék megvásárlásával

153 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó nemzedékek tudása tankönyvkiadó
Kiadás éve1996
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:238
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly390 gr
FormátumB 5 250 X 175
ISBN9789631869200
Árukód2099072 / 1013813

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 539 Ft

A termék megvásárlásával

153 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat