Dóka Péter

Hogyan lettem médiasztár?

móra ferenc ifjúsági könyvkiadó zrt  | 2005  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  160 oldal

Ki ne szeretne ma médiasztár lenni? Műsort vezetni, valóságshow-ban, filmben vagy legalább egy reklámban szerepelni? Ha meg aztán az ember nem tartozik a menők közé, nem tűnik ki sem izmaival, sem a tanulmányi eredményeivel, nem adják kézről kézre a lányok, ráadásul zűrös családja van - lesifotós apukája éppen lelép otthonról, anyukájának meg hol a gazdag fogorvos, hol az autós oktató udvarol -, akkor természetes, hogy kapva kap a lehetőségen: szereplőválogatásra, majd filmezni hívják. Dóka Péter regényének kamasz hőse, Sali az iskolai élet hétköznapjaiból hirtelen egy másik világba csöppen; megkapja egy film főszerepét, majd egy reklámfilmét is. Beköszönt életébe a szerelem. Színházi és filmrendezők bukkannak fel körülötte, producerek irányítják lépéseit. Azután a forgatás élményeinek és egy bulvárlap cikkének hatására minden összezavarodik...
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 415 Ft

A termék megvásárlásával

141 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó móra ferenc ifjúsági könyvkiadó zrt
Kiadás éve2005
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:160
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly200 gr
ISBN9789631181098
Árukód2164830 / 1037659

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 415 Ft

A termék megvásárlásával

141 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power