David Ford

Business marketing

MARKETING SOROZAT

complex kiadó jogi és üzleti tartal  | 2003  | MAGYAR nyelvű  | FŰZVE  |  292 oldal

A könyv hasznos olvasmány mindazok számára, akik szeretnék jobban megérteni, milyen folyamatok mennek végbe a piacon, és bővíteni akarják elemző és stratégiafejlesztő képességeiket.A könyv alapját az IMP (Industrial Marketing és Purchasing) Group fogalmai képezik. Az IMP olyan kutatók kötetlen hálózata, akik évek óta azon dolgoznak, hogy kiderítsék, mi is történik valójában az üzleti piacokon. Az elmúlt 25 évben a csoport számos tanulmányt készített a business marketing és beszerzés témakörében, mely kutatások évek óta több kurzus, menedzsment szeminárium és tanácsadói projekt alapjául szolgálnak.A szerzők szerint a vevőkapcsolatok kezelése a business marketingszakember kritikus feladata, és a könyv ezt a feladatot kívánja bemutatni. Leírja, mi történik a business marketing során, és segít az olvasónak megérteni, mennyiben tér el mindez attól, amit a marketingtanulmányaik során tanultak.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 987 Ft

A termék megvásárlásával

498 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó complex kiadó jogi és üzleti tartal
Kiadás éve2003
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:292
BorítóFŰZVE
Súly710 gr
Sorozat MARKETING SOROZAT
FormátumB 5 250 X 175
ISBN9632246969
Árukód2099729 / 1013961

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 987 Ft

A termék megvásárlásával

498 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat