Dankó László  |  Piskóti István  |  Helmut Schupler

Régió- és településmarketing

complex kiadó jogi és üzleti tartal  | 2002  | MAGYAR nyelvű  | KÖTVE  |  390 oldal

A legfontosabb hazai és nemzetközi szakirodalom feldolgozásával, valamint számos magyar kezdeményezés és külföldi régió, város példájának bemutatásával született meg a régió- és településmarketing, röviden RTM, amely földrajzi területek, helyek marketingjét jelenti.A szerzők közreműködésével az ország különböző régióiban, megyéiben, kistérségeiben, városaiban született számos tanulmány alapján alakult ki az alábbi témák elméleti összegzése:- a regionális turisztikai koncepció és stratégia,- a megyei területfejlesztési koncepció,- a termékpiaci marketing,- PR stratégia,- a vállalkozási övezet,- az ipari park,- a kiállítás- és vásárközpont létrehozásának megvalósíthatósági tanulmánya,- és a városfejlesztési stratégia megvalósítása emelhető ki.Ezen kívül beépültek a könyvbe a térségi agrárfejlesztési stratégiák legfontosabb megállapításai, tapasztalatai is. A könyvet egy átfogó esettanulmány kíséri, ahol egy kitalált régió marketingjének tervezése és realizálása történik.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 177 Ft

A termék megvásárlásával

517 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó complex kiadó jogi és üzleti tartal
Kiadás éve2002
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:390
BorítóKÖTVE
Súly800 gr
ISBN9789632246833
Árukód2099926 / 1013991

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 177 Ft

A termék megvásárlásával

517 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!