Marketingkommunikáció - Stratégia, új média, fogyasztói részvétel
akadémiai kiadó zrt. | 2021 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 436 oldal
Csak első pillantásra merész megközelítés a marketingkommunikáció és a galaxis világának, logikájának párhuzamba állítása. Valójában kézenfekvő és illusztratív kulcs egy struktúrájában és alapelveiben évtizedek óta stabil keretek és paradigmák erőterében állandóan változó, táguló és zsugorodó, leglényegét kaméleon természetén keresztül megőrző üzleti tudomány bemutatására. A Földünk tűrőképességének végső határait feszegető gazdaság mozgását, a marketingkommunikációnak a Naphoz hasonlóan egyszerre életet adó és pusztítani képes erejét az életterét kinövő ember az univerzum világából vett hasonlatokkal értheti meg igazán. Részleteit, szakmai tartalmát illetően is remek könyv, figyelmünkre és időnkre érdemes. - Nagy Bálint, tanszékvezető, IBS
A digitalizálódás rendkívül érdekesen alakítja át a marketingkommunikáció lehetőségeit, kereteit, működését. Az ebben részt vevők köre kitágul, szerepük megváltozik. Ez a szakkönyv átfogó tudást ad a modern kommunikáció összetett és egyben izgalmas világáról, atomi szinten és galaktikus összefüggésekben is. - Novák Péter, Interactive Advertising Bureau Hungary, elnök
A termék megvásárlásával
608 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | akadémiai kiadó zrt. |
---|---|
Kiadás éve | 2021 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 436 |
Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
Súly | 620 gr |
Sorozat | MARKETING SZAKKÖNYVTÁR |
Illusztráció | ÁBRÁKKAL |
ISBN | 9789630593427 |
Árukód | 2235591 / 1090307 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
608 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes