Al Ries  |  Jack Trout

A marketing huszonkét vastörvénye

bagolyvár könyvkiadó kft.  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  124 oldal

Libri Antikvárium
Dollármilliókat dobnak ki olyan marketingprogramokra, amelyek egyszerűen nem lehetnek eredményesek, legyenek bármilyen briliánsak is. Vagy költsenek rá bármennyit is.
Sok vezető meg van győződve arról, hogy egy jól kidolgozott, jól végrehajtott és bőkezűen pénzelt marketingprogram garantáltan eredményes lesz. Ez azonban nem feltétlenül van így. Nem kell a példákért messzire mennünk, elég megnézni az IBM-et, a General Motorst, a Searst, Roebuckot. A Searsnél, Roebucknál alkalmazott módszerek lehetnek kiválóak, esetenként egyenesen látványosak. A GM programjait irányító menedzserek lehetnek a legjobbak, a legtehetségesebben. Ez természetes, hiszen a legjobb és legtehetségesebb szakembereket hagyományosan a legnagyobb és legkiválóbb vállalatok szerzik meg. Olyanok, mint amilyen a GM és az IBM. De ami a programokat illeti: ezek alapját hibás feltételezések képezték.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 180 Ft

A termék megvásárlásával

418 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:
Méret:12 x 16 cm
Kiadó bagolyvár könyvkiadó kft.
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:124
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Illusztrációfekete-fehér rajzokkal
FordítóDoubravszky Sándor
ISBN9789639730250
Árukód6351947 / 5351119

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 180 Ft

A termék megvásárlásával

418 pontot szerezhet



Személyes átvétel 2-4 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 2-4 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Kajdi Csaba: Cyla-terápiaKajdi Csaba: Cyla-terápia