A marketing huszonkét vastörvénye
bagolyvár könyvkiadó kft. | 2007 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 124 oldal
Sok vezető meg van győződve arról, hogy egy jól kidolgozott, jól végrehajtott és bőkezűen pénzelt marketingprogram garantáltan eredményes lesz. Ez azonban nem feltétlenül van így. Nem kell a példákért messzire mennünk, elég megnézni az IBM-et, a General Motorst, a Searst, Roebuckot. A Searsnél, Roebucknál alkalmazott módszerek lehetnek kiválóak, esetenként egyenesen látványosak. A GM programjait irányító menedzserek lehetnek a legjobbak, a legtehetségesebben. Ez természetes, hiszen a legjobb és legtehetségesebb szakembereket hagyományosan a legnagyobb és legkiválóbb vállalatok szerzik meg. Olyanok, mint amilyen a GM és az IBM. De ami a programokat illeti: ezek alapját hibás feltételezések képezték.
A termék megvásárlásával
418 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes
| Állapot: | Jó |
|---|---|
| Méret: | 12 x 16 cm |
| Kiadó | bagolyvár könyvkiadó kft. |
| Kiadás éve | 2007 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 124 |
| Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
| Illusztráció | fekete-fehér rajzokkal |
| Fordító | Doubravszky Sándor |
| ISBN | 9789639730250 |
| Árukód | 6351947 / 5351119 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
418 pontot szerezhet
Személyes átvétel 2-4 munkanap
Ingyenes
Házhoz szállítás 2-4 munkanap
15 000 Ft felett ingyenes

























