Politikai marketing mint kampánystratégia

bagolyvár könyvkiadó  | 2000  | papír / puha kötés  |  183 oldal

Libri Antikvárium
Megnyerni a választók szimpátiáját - ez minden párt és politikus alapveto törekvése. A Politikai marketing mint kampánystratégia szemléletesen ismerteti: a politikai környezetben lejátszódó változások miként kényszerítenék a jelölteket arra, hogy olyan tanácsadókra támaszkodjanak, akik megértették a marketingszempontú megközelítés fontosságát. Bemutatja, miként teszik "piacképessé" a jelölteket. és hogyan alkalmazzák azokat a kifinomult technikákat, amelyeket a marketingszakértok használnak Összefoglalja a pozicionálás a közvélemény - kutatás, a fókusz - csoportok, a direct mail, az ingyenesen hívható telefonvonalak, a politikai tévéreklámok és más befolyásolási módszerek integrált használatát, helyét és szerepét a választási folyamatban.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 11 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:183
Súly200 gr
ISBN2399987476013
ÁrukódSL#2109752656
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 11 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Egy jó történet sosem ér véget!Egy jó történet sosem ér véget!