Ogilvy a reklámról

park kiadó  | 1992  | cérnafűzött, keménytáblás  |  222 oldal

Libri Antikvárium
David Ogilvy, "az amerikai reklámipar mágusa" (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója elárulja nekünk: : hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, : hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, : hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, : a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem, : hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást" Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 690 Ft

A termék megvásárlásával

269 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó park kiadó
Kiadás éve1992
Oldalak száma:222
Súly750 gr
ISBN2310000433936
ÁrukódSL#2112397818
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 690 Ft

A termék megvásárlásával

269 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Ken Follett: StonehengeKen Follett: Stonehenge