Nyereségközpont, üzletág, divízió

kossuth kiadó  | 1999  | kemény kötés  |  249 oldal

Libri Antikvárium
A kilencvenes évek elejétől Magyarországon növekvő érdeklődés tapasztalható az iránt, hogy miképpen lehet több üzletágban tevékenykedő, nagyobb méretű vállalatoknál decentralizált, profit- és piacorientált irányítási rendszert működtetni. Ezek a rendszerek egy stratégiai kérdésekkel foglalkozó, szolgáltatásokat nyújtó vállalati központból és több, nyereségközpontként megszervezett, önállóan tevékenykedő üzletágból, stratégiai üzleti egységből állnak. Az ismert közgazdász részletesen foglalkozik a szervezeti felépítés kialakításának kérdéseivel, az egyes funkciók és tevékenységek decentralizálásának problémáival, a vállalati belső átadásokkal, a belső piaccal és az elszámoló árakkal, a teljesítmények ellenőrzésével, a vezetők ösztönzésével. Bemutatja azokat az emberi problémákat, amelyek egy ilyen irányú átszervezésnél óhatatlanul felmerülnek, foglalkozik a stratégiai és az operatív szervezés tartalmi és módszertani kérdéseivel, az üzletágak közötti szinergikus kapcsolatokkal, majd végezetül tömör áttekintést
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 300 Ft

A termék megvásárlásával

130 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó kossuth kiadó
Kiadás éve1999
Oldalak száma:249
Súly400 gr
ISBN0029004021170
ÁrukódSL#2103378731
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 300 Ft

A termék megvásárlásával

130 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A gyerekbirodalomA gyerekbirodalom