Médiaszabályozás, közérdek, törvény

gondolat kiadó  | 2010  | kemény kötés  |  240 oldal

Libri Antikvárium
A médiaszabályozástól azt várjuk, hogy az állampolgárok érdekeit szolgálja, és a közérdek köré csoportosítható értékek hassák át. Működését, hatását és eredményességét kizárólag úgy lehet megítélni, mennyiben tesz eleget e céloknak. A média a demokrácia működésének lényegi eleme, ezért működését nem lehet a szabályozatlan piacra bízni, mert az a legkisebb nevezőt kereső, egysíkú médiaprogramokhoz vezetne. Ugyanakkor a globalizáció, a liberális gazdaságpolitika eredményeképp olyan nemzetközi médiabirodalmak jöttek létre, amelyek alapvetően veszélyeztetik a médiapluralizmust, a sokszínű, kiegyensúlyozott tájékoztatás alapját. A szerzők tehát a demokrácia, a polgári egyenlőség érdekében és a társadalmi kirekesztés ellenében azt vizsgálják, milyen esélyei vannak még a nyilvánosság, az állampolgárok (és nem a fogyasztók) érdekeit szem előtt tartó médiaszabályozás kialakításának. A könyvet a médiatudomány, a szociológia és a politikatudomány, valamint a közéleti kérdések iránt érdeklődőknek ajánljuk. Az Alkalmazott Kommunikációtudományi Intézet és a Gondolat Kiadó közös kiadványa
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 500 Ft

A termék megvásárlásával

250 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó gondolat kiadó
Kiadás éve2010
Oldalak száma:240
Súly400 gr
ISBN2399989745285
ÁrukódSL#2108950785
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 500 Ft

A termék megvásárlásával

250 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa