Médiakutató - Sztárok Celebek (2009/1)

magánkiadás  | 2009  | puhatáblás, ragasztókötött  |  110 oldal

Libri Antikvárium
Tartalomjegyzék - 2009 tavasz Sztárok Munk Veronika: Sztárság, elméletben Guld Ádám: A Madonna-jelenség és a sztárság konstituálódása a posztmodern médiában Jog Koltay András: Reklámjog és szólásszabadság Magyar, amerikai és európai megközelítés Digitália Herendy Csilla: Weboldal-fejlesztés: innovatív és hagyományos módszerek II. Vári Péter: Szűk keresztmetszetek. Az állam szerepe a digitális átállásban Térkép T. Makai Judit: Cuba libre Történelem Sárai Szabó Katalin: ,,Családi élet őrizői, magyar református anyák, asszonyok..." Nők a két világháború közötti református egyházi sajtóban Kampány Merkovity Norbert: Barack Obama elnöki kampányának sajátosságai Mitől működnek a hálózati közösségek? Kritika Maksa Gyula: Tapasztalatok Szíjártó Imre A mozgóképkultúra és médiaismeret tanításának módszertana című könyvéről
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
szép állapotban
Kiadó magánkiadás
Kiadás éve2009
Oldalak száma:110
Súly400 gr
ISBN2399967024517
ÁrukódSL#2110144173
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa