Média és Társadalom

műegyetemi kiadó  | 2006  | papír / puha kötés  |  381 oldal

Libri Antikvárium
Megváltoztatja-e a média az emberek gondolkodását, viselkedését? Manipulálja-e őket? Ki vannak-e szolgáltatva a média hatalmának? Miként igyekszik a média megfelelni a nagyközönség igényeinek? Ez a könyv a média társadalomformáló hatását és a társadalom médiaformáló hatását hangsúlyozó álláspontok ütköztetésére és ötvözésére tesz kísérletet. Bajomi-Lázár Péter (1969) a Zsigmond Király Főiskola kutatási igazgatója, a Budapesti Gazdasági Főiskola docense, a Médiakutató c. folyóirat főszerkesztője, a Sajtószabadság Központ ügyvivő testületének tagja. A kötet alapos és pontos összefoglalása mindazoknak a tudnivalóknak, amelyeket a médiamunkásnak vagy médiakutatónak készülő egyetemi és főiskolai hallgatóknak meg kell érteniük.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó műegyetemi kiadó
Kiadás éve2006
Oldalak száma:381
Súly200 gr
ISBN2399954843176
ÁrukódSL#2110874253
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa