Naresh K. Malhotra

Marketingkutatás

kjk-kerszöv  | 2002  | kemény kötés  |  905 oldal

Libri Antikvárium
"A könyv piackutatásban használt legalapvetőbb módszerek olvasmányos áttekintését adja sok kutatásból vett példával. A különböző módszerek felhasználhatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platformot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók mind az azokat felhasználók támaszkodhatnak. Így közös "módszertani nyelvet" beszélve könnyebben koncentrálhatunk magukra a kutatási eredményekre és azoknak a marketingmunkában való felhasználására, ami a piackutatás legfontosabb célja. A könyvet mind az alap-, mind a másoddiplomás képzésben jól felhasználhatónak tartom, és javaslom mindazon szakemberek kézikönyvtárába, akik piackutatással foglalkoznak vagy piackutatási eredmények felhasználói. Remélem, ez a könyv is elősegíti, hogy minél több piackutatási projekt támogassa a magyar piacon végzett marketingmunkát."
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 990 Ft

A termék megvásárlásával

499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - foltos - meglazult könyvtest - könyvtári
Könyvtári pecséttel, jelöléssel a gerincén.
Kiadó kjk-kerszöv
Kiadás éve2002
Oldalak száma:905
Súly1000 gr
ISBN2399987299117
ÁrukódSL#2112327584
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 990 Ft

A termék megvásárlásával

499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Pásztohy Panka: Pitypang és a mézeskalácsPásztohy Panka: Pitypang és a mézeskalács