Naresh K. Malhotra

Marketingkutatás

műszaki könyvkiadó  | 2001  | kemény kötés  |  904 oldal

Libri Antikvárium
"A könyv piackutatásban használt legalapvetőbb módszerek olvasmányos áttekintését adja sok kutatásból vett példával. A különböző módszerek felhasználhatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platformot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók mind az azokat felhasználók támaszkodhatnak. Így közös "módszertani nyelvet" beszélve könnyebben koncentrálhatunk magukra a kutatási eredményekre és azoknak a marketingmunkában való felhasználására, ami a piackutatás legfontosabb célja. A könyvet mind az alap-, mind a másoddiplomás képzésben jól felhasználhatónak tartom, és javaslom mindazon szakemberek kézikönyvtárába, akik piackutatással foglalkoznak vagy piackutatási eredmények felhasználói. Remélem, ez a könyv is elősegíti, hogy minél több piackutatási projekt támogassa a magyar piacon végzett marketingmunkát."
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 570 Ft

A termék megvásárlásával

357 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - aláhúzásokkal
néhány helyen tollas aláhúzással, saját képpel
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve2001
Oldalak száma:904
Súly3500 gr
ISBN2399960687108
ÁrukódSL#2112402195
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 570 Ft

A termék megvásárlásával

357 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Pásztohy Panka: Pitypang és a mézeskalácsPásztohy Panka: Pitypang és a mézeskalács