Márkázás a gyakorlatban

geomédia kiadói rt.  | 2000  | papír / puha kötés  |  240 oldal

Libri Antikvárium
sorozat: marketing és kommunikáció Ajánljuk márkamenedzsereknek, marketingszakembereknek, cégtulajdonosoknak, kereskedőknek és az e pályák bármelyikére készülő diákoknak. A márkanév kialakítása és hírnevének fenntartása a kezdetektől komoly szerepet játszik a kereskedelemben. A piaci verseny erősödésével a jól megtervezett és megfelelő stratégiával kialakított márkanevek egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert. Ráadásul egyes piaci szektorokban - pl. a szolgáltatások terén - csak most kezdik felismerni a márkanevek hasznát és értékét. Geoffrey Randall könyve hasznos és praktikus tanácsokkal szolgál a márkázásban érdekelt szakemberek számára. A szerző pontosan definiálja a márkanév fogalmát, ismerteti az ezzel összefüggő fontos szakkifejezéseket (márkaalakítás, márkaelemzés, márkaépítés, márkahűség, márkajelzés, márkamenedzsment, márkanév, márkatervezés, márkatulajdonos, márkaválasztás stb.), elemzi az utóbbi évtizedekben kialakult világmárkák stratégiáját, és feltárja a cégek és a márkanevek elválaszthatatlan kapcsolatát.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 190 Ft

A termék megvásárlásával

119 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó geomédia kiadói rt.
Kiadás éve2000
Oldalak száma:240
Súly300 gr
ISBN2399972697614
ÁrukódSL#2110439477
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 190 Ft

A termék megvásárlásával

119 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya