Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben (Gyakorlati tapasztalatok cégvezetőknek, üzletkötőknek)

nincs feltüntetve  | 2005  | papír / puha kötés  |  170 oldal

Libri Antikvárium
A könyvben válaszokat kapunk az alábbiakra: - Mikor kell keményen tárgyalni, és mikor taktikusan? - Mit tegyek,ha kockázatos kérdésekben kell döntenem? - Hogyan döntsem el, hogy kinek mit és hogyan mondhatok? - Mit kell tudnom a tárgyalópartnereimről? - Hogyan hozzák meg döntéseiket az ügyfeleim? - Miként egyeztethető össze az etika és a siker? - Kit és hogyan kell befolyásolnom? - Hogyan tehetem jó partneremmé a dühös ügyfelet? Az egyes fejezeteket Szun-ce idézetek színesítik.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 390 Ft

A termék megvásárlásával

239 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó nincs feltüntetve
Kiadás éve2005
Oldalak száma:170
Súly200 gr
ISBN2399977885993
ÁrukódSL#2110557621
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 390 Ft

A termék megvásárlásával

239 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem