Közszereplés: A társadalmi szintű kommunikáció kézikönyve

osiris kiadó  | 2006  | kemény kötés  |  289 oldal

Libri Antikvárium
Németh Erzsébet PhD logopédus, szociálpszichológus a közéleti kommunikáció gyakorlatának és elméletének egyik legismertebb hazai szakértője, kutatója és oktatója. Széles körű társadalmi méretű kommunikáció nélkül a nagyobb vállalatok, a politikai, a társadalmi és a tudományos szervezetek, szakmai ágazatok, érdekképviseletek tevékenysége ma már elképzelhetetlen. Ahhoz, hogy felkeltsük és fenntartsuk a média éídeklődését, a médiumok kezelésében jártas, a tömegek számára hitelesen, szakszerűen és egyben érthetően, sőt érdekesen kommunikáló közszereplőkre van szükség. A könyvet a szerző kézlkönyvnek, gyakorlati útmutatónak szánja, ezzel segítve a közéleti szereplések (prezentádó, sajtótájékoztató, interjúhelyzet stb.) javítását, hatékonyabbá, hitelesebbé tételét. Olyan fontos kérdések szerepelnek a műben mint: Hogyan tartsunk hatásos beszédet?; Hogyan győzhetőek meg az emberek?; Miképpen tegyük érdekessé magunkat a sajtó számára?; Hogyan készüljünk fel az interjúra?; Hogyan írjunk sajtóközleményt?; Melyek a sajtókonferencia szabályai?
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó osiris kiadó
Kiadás éve2006
Oldalak száma:289
Súly699 gr
ISBN2399980884075
ÁrukódSL#2110609871
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power