Kék óceán váltás

hvg könyvek kiadó  | 2018  | keménytábla, védőborító  |  343 oldal

Libri Antikvárium
Mik a lehetőségeink, ha túl telített piacon működünk? Miként fejleszthetünk olyan terméket, amellyel teljesen új vevőcsoportokat érünk el? Hogyan győzzük meg csapatunkat a szemléletváltás szükségességéről? A zsúfolt, versengésen alapuló iparágakban egyre nehézkesebb a jövőbe mutató innováció, a szervezetek hosszú távú életképessége pedig egyre kérdésesebb. Ezért tanácsos eltávolodnunk aversenytársaktól hemzsegő vörös óceántól, és stratégiánkat a kék óceánra alapozni. Merőben új szemléletmóddal egy teljesen új iparágat is létrehozhatunk vagy újításainkkal a reménybeli vevők eddig számunkra elérhetetlen csoportjait tehetjük iparágunk fogyasztóivá - de csak akkor, ha csapatunk minden tagja magabiztosan és elkötelezetten a változás mellett áll. W. Chan Kim és Renée Mauborgne a kék óceán stratégia kidolgozói, az INSEAD nemzetközileg elismert menedzsmentgurui bemutatják, hogyan érdemes belevágni a kék óceán váltásba. Közismert vállalatok, non-profit szervezetek és állami intézmények köréből vett esettanulmányokkal és példákkal szemléltetik módszerüket, és lépésről lépésre vezetnek végig a folyamaton. Közérthető útmutatásuk alapján az emberséges hozzáállás segítségével szervezetünk egészében elterjeszthetjük az új szemléletmódot, és biztosíthatjuk hosszú távú kreatív működésünket. W. Chan Kim és Renée Mauborgne az INSEAD oktatói és az INSEAD Kék Óceán Stratégiai Intézetének igazgatói. A Thinkers50 lista első három menedzsmentguruja között szerepel a nevük, és számos díjat nyertek szerte a világon. A Világgazdasági Fórum Global LeadershipFellows programjának korábbi ösztöndíjasai, a Kék Óceán Globális Hálózat alapítói. A Kék óceán stratégia(BlueOceanStrategy)című könyvük minden idők egyik legikonikusabb és legnagyobb hatású stratégiakönyveként vált nemzetközi bestsellerré. Kim és Mauborgne egyik sikerkönyvet írja a másik után. A Kék óceán váltás - Hatékony és magabiztos növekedés verseny nélkül(Blueocean Shift - BeyondCompeting: ProvenStepstoInspireConfidence and Seize New Growth) a korábbi bestsellerük korszakalkotó elveinek alkalmazására kínál alaposan kidolgozott, elmés módszert. Ennek segítségével bármely szervezet elmozdulhat a jelenlegi piacáról, és teljesen új piacot hozhat magának létre. Tanácsaik azonban nem csak a vállalkozók és innovátorok számára hasznosak. Egyszerűen nyitottnak kell lennünk iparágunk vagy területünk alapfeltevéseinek megkérdőjelezésére, friss kérdéseket kell feltennünk, és bármilyen meglepő, de az emberséges hozzáállást kell előtérbe helyeznünk." Daniel H. Pink, az Eladni emberi dolog, a Motiváció 3.0 és a JohnnyBunk kalandjai szerzője
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 8 290 Ft

A termék megvásárlásával

829 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
A védőborító kissé karcos. Egy lap szamárfüles.
Kiadó hvg könyvek kiadó
Kiadás éve2018
Oldalak száma:343
Súly689 gr
ISBN2399982318783
ÁrukódSL#2109504704
Kötéskeménytábla, védőborító

Elérhető még:

E-könyv

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 8 290 Ft

A termék megvásárlásával

829 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A gyerekbirodalomA gyerekbirodalom