Innovációmarketing

akadémiai kiadó  | 2006  | karton  |  400 oldal

Libri Antikvárium
A marketing és az innováció elválaszthatatlan, egymást kiegészítő fogalmak, közös tőről, az alkalmazkodó változtatás igényéből származnak. E könyvben összeötvözve, mint ,,innovációmarketing" jelenik meg mindaz a tevékenység, amely elősegíti a piaci bizonytalanságból eredő kockázatok mérséklését, az innovációs produktumok piaci sikerét, a szervezetek innovációs céljainak elérését. A kiváló szakemberek példás együttműködésének gyümölcseként létrejött könyv a felsőoktatásban oktatók és kutatók számára különösen hasznos, a hazai szakirodalomban hiányzó korszerű ismereteket és ezeket megvalósító, meggyőző esetbemutatásokat tartalmaz, így az innovációmarketinget tanuló hallgatóknak (MSc, PhD) is nélkülözhetetlen tananyaga lesz.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2006
Oldalak száma:400
Súly400 gr
ISBN2399979118822
ÁrukódSL#2110597875
Kötéskarton

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem