How Leaders Build Value: Using People, Organization, and Other Intangibles to Get Bottom-Line Results (Hogyan építenek értéket a vezetők: Emberek, szervezet és egyéb immateriális javak felhasználása a legalapvetőbb eredmények elérése é

john wiley & sons  | 2006  | papír / puha kötés  |  296 oldal

Libri Antikvárium
How to use intangibles to increase the value of your business Originally published under the title Why the Bottom Line Isn't, this revised and updated edition shows business leaders how to build long-term value through assets not accounted for on the company's financial statements. Through leadership, service, corporate culture, and the ability to attract top talent, businesses can create real, measurable value that goes beyond simple bottom-line numbers. Based on research drawn from human resources, finance, IT, and leadership, How Leaders Build Value offers ideas and actions that leaders at any level, in any function, can use to increase their organization's overall value. Every chapter presents an intangible asset as a concept, then provides examples and tools that help leaders develop the asset and communicate its value to shareholders, employees, and other parties. No matter what kind of organization you operate, remarkable things happen when you build value through intangibles. Employees will be more committed, customers and investors more engaged, confident, and numerous. For those who want to impact the long-term value of their organizations, How Leaders Build Value is a straightforward and practical guide. "A captivating mix of ideas, analysis, and real-world examples. [Ulrich and Smallwood] offer real insight into what works, what doesn't work, and why." -Rick Wagoner, CEO, General Motors "The concepts and tools in this book are a timely gift to leaders who are ready to see the whole picture." -Frances Hesselbein, Chairman, The Leader to Leader Institute "It's refreshing to see that business success does not in fact begin and end at the bottom line. . . . In very clear terms, Ulrich and Smallwood provide business advice that can easily be applied to effect change." -Don Hall Jr., CEO, Hallmark
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó john wiley & sons
Kiadás éve2006
Oldalak száma:296
Súly379 gr
ISBN2399959842266
ÁrukódSL#2111832874
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Berka Attila: Gryllusok Berka Attila: Gryllusok