Hidden in Plain Sight: How to Find and Execute Your Company's Next Big Growth Strategy

nincs megadva  | 2007  | keménytábla, védőborító  |  253 oldal

Libri Antikvárium
Companies must innovate to grow, but they often forget to look beyond their own brands. Take Sony, for example. Its success with consumer innovations like the Walkman blinded it to obvious changes in how, when, and where people wanted their music. Apple capitalized on those changes in demand with the iPod, providing a new way of listening to music and of managing one's entire music library. This book explains how you can spot these opportunities that are hidden in plain sight. It introduces the demand-first innovation and growth model that will show you how to become an unbiased observer of people's consumption and usage behaviors. Refining this skill helps companies generate organic growth through new products, services, solutions, and experiences that truly enhance peoples' lives. Revealing the innovative processes of such organizations as BMW, Proctor and Gamble, GE Healthcare, and Frito-Lay, Hidden in Plain Sight offers you a new approach to identifying and executing your company's growth strategy.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 990 Ft

A termék megvásárlásával

499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó nincs megadva
Kiadás éve2007
Oldalak száma:253
Súly500 gr
ISBN2399999497365
ÁrukódSL#2108525822
Kötéskeménytábla, védőborító

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 990 Ft

A termék megvásárlásával

499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa