Globális marketing

műszaki könyvkiadó  | 2001  | kötve  |  492 oldal

Libri Antikvárium
Eme könyv a Külkereskedelmi Főiskola Nemzetközi marketing tantárgy moduljának egyik alapkönyve, de azoknak is szól, akik vállalati szakemberek, akik napi munkájukban találkoznak a marketing nemzetközi, globális kérdéseivel. A könyv teljes körü képet nyújt a globalizálódó piacon felmerülő marketingproblémákról, és felépítésében a nemzetköziesedés három fő fejlődési fázisát követi: a vállalat felkészül a nemzetközi szerepre, megfogalmazza célkitűzéseit, majd a megvalósítás útjára lép. Ehhez a fejlődéshez kínál számos ötletet és gyakorlati tanácsot a kiadvány.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve2001
Oldalak száma:492
Súly899 gr
ISBN2399981267136
ÁrukódSL#2109608501
Kötéskötve

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 990 Ft

A termék megvásárlásával

299 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya