Értékteremtés a marketingben

kjk-kerszöv  | 1997  | papír / puha kötés  |  212 oldal

Libri Antikvárium
A szerző a marketing egyik fontos területének, a termékpolitikának a bemutatásával járul hozzá a magyar marketing-szakirodalom bővítéséhez. A marketing-eszközrendszer nagy négyesének -- a termék, az ár, az értékesítés helye, a piacbefolyásolás -- az első tagjával, a tágan értelmezett termékkel foglalkozik. A megközelítése piac- és értékcentrikus. Kiindulási alapja az a helytálló szemlélet, hogy a vállalkozások akkor lehetnek sikeresek a piacon, ha a termékek fejlesztését, a kínálat tervezését és menedzselését a piac, a vevők értékítélete vezérli, ha a vállalkozás a kínálattal mindig értéket tud teremteni a fogyasztók és a felhasználók számára. A kötet tankönyvként, valamint a gyakorlati életben szakkönyvként is használható.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 190 Ft

A termék megvásárlásával

119 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - foltos
kissé hullámos lapok
Kiadó kjk-kerszöv
Kiadás éve1997
Oldalak száma:212
Súly400 gr
ISBN0489005390956
ÁrukódSL#2107088063
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 190 Ft

A termék megvásárlásával

119 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat