Eladni a láthatatlant

bagolyvár könyvkiadó  | 2003  | papír / puha kötés  |  187 oldal

Libri Antikvárium
Az Eladni a láthatatlant választ ad arra a kérdésre, hogyan működik a szolgáltatásmarketing, és hogyan gondolkodnak a fogyasztók. A több száz tömör, praktikus és könnyen olvasható stratégiát bemutató könyv a marketing ezen ágának újdonságait mutatja be: Miért vallanak sokszor kudarcot a fókuszcsoportok, az érték-ár meghatározás, a kedvezményes árazás és a ,,legjobbnak lenni" stratégia? Melyik az az érzelem, amely leginkább meghatározza a vásárlási döntést - és hogyan lehet azt befolyásolni?; A holdudvar-hatás, a koktélparti-jelenség és a Lake Wobegon effektus fontossága; Marketingleckék fekete lyukakról, bevásárlólistákról, a szájreklámról és a Matterhorn hírnevéről.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 350 Ft

A termék megvásárlásával

235 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Óvott, vigyázott példány. Saját kép.
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2003
Oldalak száma:187
Súly200 gr
ISBN2399970213380
ÁrukódSL#2111052630
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 350 Ft

A termék megvásárlásával

235 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa