Designgondolkodás - A garantált versenyelőny

akadémiai kiadó  | 2010  | karton  |  172 oldal

Libri Antikvárium
Az innováció azt jelenti, hogy nem olyannak látjuk a világot, amilyen, hanem olyannak, amilyen lehetne. A legtöbb cég azonban kényszeresen ragaszkodik a hatékonysághoz és a bejósolhatósághoz. Nem csoda, hogy a forradalmi újítások olyan ritkák. Pedig a hatékony működés és az újító szellem nem oltja ki egymást. A Designgondolkodásban Roger Martin kiegyensúlyozza az innovációt és a meglévő ismeretek hasznosítását. Annál a cégnél, ahol elfogadják a ezt a megközelítést, rendszeresek lesznek az áttörő újítások, így jelentősen nő a hozzáadott érték és a termelékenység, míg a költség csökken. A szerző a Procter& Gamble, a Herman Miller, a Research in Motion, a Cirque de Soleil és mások példáján keresztül mutatja be a designgondolkodást az üzleti, a tudományos és a művészeti világban - provokatív gondolatokkal és színes történetekkel.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 34 990 Ft

A termék megvásárlásával

3 499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Újszerűnek tűnik.
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2010
Oldalak száma:172
Súly180 gr
ISBN2399989360532
ÁrukódSL#2112145799
Kötéskarton

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 34 990 Ft

A termék megvásárlásával

3 499 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Czernák Eszter: Jeti Építési VállalatCzernák Eszter: Jeti Építési Vállalat