Az új médiamonopólium

complex kiadó kft  | 2012  | kemény kötés  |  260 oldal

Libri Antikvárium
A médiakritika egyik alapművének tartott The Media Monopoly ezen átdolgozott, bővített kiadása 2004-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban, The New Media Monopoly címen. Az azóta eltelt majdnem egy évtized alatt számos jelentős változás következett be úgy a nemzetközi médiapiacon, mint az amerikai médiatulajdonlásban, azonban Az új médiamonopólium sok tekintetben mégsem veszített aktualitásából. A könyv az újságíróképzések és a média szakos egyetemi hallgatók kötelező olvasmánya szerte a világon. Szerzőjének célja, hogy lerántsa a leplet a közvélemény előtt az amerikai médiamonopóliumok praktikáiról és taktikáiról, valamint azoknak az érdekeknek és egyéb tényezőknek a feltárása, amelyek meghatározzák a kereskedelmi média működését és azt, hogy mi kerülhet be egy híradásba vagy műsorba. Rávilágít, hogy a médiatulajdonlásért folyó harc, a gazdasági, politikai és médiaszereplők közötti (össz)játék legnagyobb vesztese minden demokráciában a társadalom: az információk, eltérő vélemények közlésének csatornáit birtoklók olyan hatalomra tehetnek szert és olyan gyakorlatot alakíthatnak ki, amellyel akár a szabadságjogokat is korlátozhatják..
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 7 690 Ft

A termék megvásárlásával

769 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó complex kiadó kft
Kiadás éve2012
Oldalak száma:260
Súly469 gr
ISBN2310004739447
ÁrukódSL#2110217486
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 7 690 Ft

A termék megvásárlásával

769 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa