Pogány Csaba

Az intelligencia tankönyve I-II. Az intelligencia tanítható+segédkönyv és példatár az inteligencia tanításához

nincs feltüntetve  | 2002  | papír / puha kötés  |  88 oldal

Libri Antikvárium
Sokan fontosnak tartják a történelmet, a földrajzot, a matematikát, a fizikát, és a többi tudományt, és ezért foglalkoznak ezekkel az iskolában. De van-e valami, ami fontosabb lenne, mint az, hogy valakinek a viselkedése (működése) jóminőségű, másszóval intelligens legen? Úgy gondoljuk, hogy nincs. Mégsem foglalkozik az oktatás sem a minőséggel, sem az intelligenciával, annak ellenére, hogy ezeknek meghatározó fontosságú szerepe van az élet minden területén, de különösen a tanulásban, konkrétan a történelem, a földrajz, a matematika, a fizika, és a többi tudomány elsajátításában, és - ha van tananyagban hasznosítható, akkor - későbbi hasznosításában. Vissza Tartalom I. szám: Bevezetés 3 Védjük meg a gyermekek intelligenciáját! 3 Módszerek az intelligenciafejlődés segítésére 7 Mondj példát! 9 Példákból a fogalomra 10 Tulajdonságok, jellemzés 11 Tulajdonsággyűjtés, tulajdonságkeresés 12 Hibaelemzés és javítás 14 Kakukktojás-keresés 14 A lehetőség táblázat - és a logika 15 A minőség-szemlélet 18 Mi kell hozzá? 19 A tevékenységlista 21 A birtokos birtoka(i) 24 A kalkuláció 28 Milyen hibák, hiányok lehetségesek? 28 Mihez kell? Minek a hibája? 29 Az Ishikawa diagram 30 Összefoglalás 33 II. szám: Bevezetés 3 A "berozsdásodott" intelligencia működésbe hozása 4 Az intelligencia minőségtényező 4 Készítsünk hibakatalógust! 5 Hibakatalógus 7 Katalizátorok és reaktorok 10 Intelligenciakritériumok 11 Az intelligencia tanulása 12 A lelki tényezők 14 Mik ártanak az intelligencia érvényesülésének? 26 A testi tényezők 29 A viselkedési lehetőségek áttekintése 31 A lehetőségek értékelése 32 Választás a lehetőségek közül 33 A megvalósítás 34 Az ellenőrzés 34 Szereplők és szerepek (funkciók) 35 Tulajdonságok, jellemzők, jellemzés 36 Kapcsolatok, összefüggések, viszonyok, vonatkozások 37 Az állapotok és a helyzetek 38 A műveletek és műveletvégzők 38 A folyamatok 39 Az igények és a lehetőségek alakulása 39 Az értékelés 40 A lemondás 41 A legértékesebb igénykielégítési folyamatok megvalósulása 41 Az előkészítés, a felkészülés 42 A "hozzávalók" 43 A biztonság (tartalékok) 44 többletek, hiányok, eloszlás, elosztás 44 Okelemzés, következménykezelés, tanuláslevonás és hasznosítás 46 A "fontos sikertényezők" 46 Hogyan tanulhatjuk az intelligenciát? Mit tegyünk? 47 Befejezés 50
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 9 800 Ft

A termék megvásárlásával

980 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Rendkívül ritka! Kevés példányszámban megjelentett kiadvány .
Kiadó nincs feltüntetve
Kiadás éve2002
Oldalak száma:88
Súly200 gr
ISBN2310019285243
ÁrukódSL#2112597989
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 9 800 Ft

A termék megvásárlásával

980 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

S.T. Abby: The RiskS.T. Abby: The Risk